Tue, Nov 5, 2024, 4:30 PM - 8:00 PM (UTC)
Event bude kombinovat expertizu tří hlavních partnerů: Etnetera, Scormium a EY. Jeho hlavním cílem je představit inovativní přístupy k vzdělávání a digitalizaci firem s důrazem na strategický rozvoj kompetencí, gamifikaci a technologické řešení a v digitálním věku. Účastníci se mohou těšit na panelové diskuze a případové studie zaměřené na reálné výsledky dosažené díky moderním technologiím a strategiím.
Nabídneme vám pohled na aktuální trendy a inovace v oblasti firemního vzdělávání a digitalizace. Zaměříme se na následující klíčová témata:
Gamifikace a interaktivní design (Etnetera Motion | Michal Bubeníček): Jak lze gamifikaci a nová média využít k vyššímu zapojení uživatelů a zlepšení efektivity vzdělávacích procesů. Uvidíte příklady úspěšných projektů a reálné výsledky v praxi.
Technologické inovace ve vzdělávacích platformách (Scormium | Roman Sýkora): Budeme zkoumat, jak moderní platformy jako Learning Experience Platform (LXP) podporují personalizované učení a data-driven analytiku. Zároveň se podíváme na praktické ukázky integrace LXP do firemních systémů a jejich přínos pro rozvoj zaměstnanců i zákazníků.
Strategie pro digitalizaci vzdělávání (EY | Ctibor Machala): Probereme osvědčené postupy a strategie pro úspěšné zavedení digitálních vzdělávacích programů ve firmách. Zaměříme se na možnost implementace komplexních vzdělávacích řešení ve formě "L&D as a service," která firmám poskytují flexibilitu a škálovatelnost.Diskutovat budeme také o klíčových kompetencích pro digitální věk a jejich efektivním rozvoji.
Každé téma bude prezentováno ve formě případových studií a panelových diskuzí, které přinesou konkrétní příklady a praktické rady pro zavádění těchto inovativních přístupů ve vašich firmách.
17:30 Začátek a příchod
18.00 Úvod
18.10 První blok (Strategie pro digitalizaci vzdělávání)
18.35 Druhý blok (Technologické inovace ve vzdělávacích platformách)
19.05 Třetí blok (Gamifikace a interaktivní design)
19.30 Přestávka
19:50 Panelová diskuze
21.00 Konec akce