Tue, Apr 23, 2024, 7:30 AM - 12:00 PM (UTC)
V dnešním rychle se vyvíjejícím digitálním světě je klíčové rozumět, jak efektivně shromažďovat, analyzovat a využívat data o zákaznících.
Customer Data Platform (CDP) představuje revoluční platformu, která umožňuje firmám snadno dosáhnout právě tohoto cíle - jak se však liší od tradičních systémů CRM a DWH? Jaké konkrétní výhody a výzvy přináší jeho implementace v praxi? Jak se optimálně napojí na stávající kanály? A má vlastně smysl se o jeho implementaci pokoušet?
Představíme vám reálné příklady využití, diskutujeme o nejčastějších výzvách při implementaci a prozkoumáme, jak CDP transformuje mobilní marketing a aplikace.
Pozvali jsme přední odborníky & partnery, kteří jsou v CDP zběhlí. Potkáte se tak například se zástupci našeho technologického partnera Meiro, kteří se podělí o bohaté zkušenosti a insighty.
1️⃣ ÚVOD DO CDP - rozdíly mezi CDP, CRM & DWH
Komplexní přehled o tom, co přesně Customer Data Platform (CDP) je, jak se liší od tradičních systémů pro správu vztahů se zákazníky (CRM) a datových skladů (DWH). Prozkoumáme především klíčové funkce a jejich význam pro sběr, zpracování a aktivaci dat o zákaznících v reálném čase.
Jiří Štěpán (Etnetera Sense)
2️⃣ PŘÍPADOVÉ STUDIE - CDP pro non-e-commerce 🎯
Praktické příklady využití CDP v business modelech (např. subscription), které nezapadají do hlavního e-commerce use case. Od personalizace nabídek až po optimalizaci zákaznických cest. Ukážeme, jak mohou podniky využít CDP ke zvýšení retence, zlepšení zákaznického servisu a efektivnějšímu retargetingu.
Ondřej Kuhn (TV Nova)
3️⃣ PŘÍPADOVÉ STUDIE - finanční sektor 💰
Podíváme se na na specifikace implementace CDP ve finančním sektoru, včetně výzev a příležitostí z hlediska compliance a regulatoriky. Ukážeme příklady využití CDP pro zlepšení služeb zákazníkům, prevenci podvodů a personalizaci finančních produktů.
Pavel Bulowski (Meiro)
4️⃣ SCÉNÁŘE, ŠABLONY A HACKY - CDP v e-commerce 🛒
Využijte CDP naplno a získejte konkurenční výhodu. Ukážeme si typické e-commerce scénáře, které díky CDP efektivně řešíme - personalizace zákaznické zkušenosti, optimalizace marketingových kampaní, zvýšení ROI… Dozvíte se praktické tipy a ukázky implementace CDP v praxi. A budeme diskutovat o širokých možnostech využití - od reportingu přes automatizaci až po predikce a rekomendace.
Roman Lelek (Etnetera Activate)
5️⃣ CDP & MOBILNÍ SVĚT 📱
Role CDP v mobilním marketingu a vývoji aplikací. Jak mohou podniky využít CDP k poskytování personalizovaných zážitků v mobilních aplikacích a jak se vyrovnat s výzvami spojenými s ochranou soukromí a sběrem dat.
Pavel Toušek (Etnetera Activate), Jirka Zoudun (Etnetera Flow)
S našimi externími hosty a kolegy z Etnetera Group probereme to, co CDP v jednotlivých případech firmám přineslo. Jaká úskalí museli dodavatelé i klienti při implementaci překonat a zda řešení přineslo kýžené ovoce.
Jiří Štěpán (Etnetera Group)
UPOZORNĚNÍ: Na akci budeme pořizovat audiovizuální záznamy pro propagační účely společnosti Etnetera Group a.s. Fotky a videa použijeme na našich webových stránkách a sociálních sítích. Ozvěte se, pokud s focením a nahráváním vaší osoby nesouhlasíte.